ادب زندگی ہے

Adabi Mahaz Jan to March 24, سہ ماہی ادبی محاذ جنوری تا مارچ 2024

Adabi Mahaz Jan to March 24, سہ ماہی ادبی محاذ جنوری تا مارچ 2024
Adabi Mahaz Jan to March 24, سہ ماہی ادبی محاذ جنوری تا مارچ 2024

Sunday, September 16, 2018

میری پلکوں پر سجا ہے شہرِ طیبہ کا جو خواب




میری پلکوں پر سجا ہے شہرِ طیبہ کا جو خواب

ایک دن تعبیر اس کی میں بھی پاؤں گا جناب



طاق پر ہونٹوں کے روشن ہیں درودوں کے چراغ

اس لیے ہونے لگیں اپنی دعائیں مستجاب


اس لیے محفوظ ہوں میں دھوپ کی یلغار سے

سائباں ہے میرے سر پر ان کی رحمت کا سحاب



مجھ کو امیدِ کرم ہے سرورِ کونین سے

ٹال دیں گے میرے سر سے نارِ دوزخ کا عذاب


امتَ خیرالوریٰ کو ہوگی بخشش کی امید

جب خدا لے گا قیامت میں گناہوں کا حساب



حشر تک دیتی رہے گی روشنی ہم کو سعیدؔ

پائی ہے ہم نے نبی سے جو ہدایت کی کتاب


                            سعیدرحمانی


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Popular Posts